lördag 29 januari 2011

Gummiben...

Då va skidorna testade... Kändes ovant stelt och nybörjaraktigt. Det blir inte bättre av att man åker tillsammans med någon som åker baklänges, hoppar och trixar. Jag kände mig som en riktig tant. Men skam den som ger sig. Jag ska träna å bli bättre!

I morgon blir det stallet och ridhuset på e.m. På f.m. blir det städning antar jag. Önskar att någon gjorde det åt mig. Men.... Det är vansinnigt omotiverande att städa detta furuparadis... Blä tvi spott och fräs!

För er som känner till historien bakom hur vi hamnade här, kan jag berätta att pengarna som skulle gå till bygget av järnvägen nu i stället gått till tågförseningar och bygget är skjutet på framtiden! Vad sägs om den?


S. var helt slut efter en e.m hos Mormor och morfar. Somnade så här tjusigt!

Inga kommentarer: