måndag 10 januari 2011

Sen kväll...

Det blev en sen kväll... Inge vidare för mig som behöver lägga mig tidigt... Dels för att S. ofta är vaken om nätterna och dels för att jag inte alls är kry så jag borde vila mig. Men idag firade vi en av S. kusiner och efter det åkte jag till stallet. Började putsa på Misty som nu inte längre är mammaledig utan ska bli en tjusig hopphäst igen... Å som den skadade gamla hästskötare jag är, så rider jag inte runt på en ogroomad häst :) Även lillebror Blue fick lite puts, han tyckte så mycket om det så han ville absolut inte gå in i boxen igen. Fick stå länge och locka på honom innan han gav upp..

Idag va i allafall första dagen på jobbet efter långledigt. Inget mer att säga än att jag fortfarande har världens bästa jobb!

S. och J. blr hemma i morgon igen... Feber och elände. Själv kör jag på alvedon och hoppas på det bästa..

Inga kommentarer: