fredag 7 januari 2011

Sjukstuga..

J. har vaknat upp efter två dygn sovandes. Han är lite piggare med fortfarande rejält dålig. Själv vaknade jag med ont i alla leder och en vidrig hosta... S. hostar och har kräkts idag, hon har matvägrat i fyra dagar. Lever på välling och fruktpuré. Så nu är det illa illa men familjen. Fick en matleverans idag...(Tack Stefan).. Vi kan ju hoppas att jag kan förlita mig på immunförsvaret och att jag är av det starkare könet, så att det inte blir värre.

Gjorde stallet i morse. Gick lite stappligt eftersom jag varken känner till hästarna eller stallet, men det var skönt att komma igång igen..Det är ju liksom i stallet jag hör hemma. I morgon har jag planerat att sitta upp i sadeln, får se hur det blir med sjukan å allt.



Det här va ett tag sen nu...Jag fick äran att rida "Bosse", vilken var ett sant nöje... Nu blir det istället halvsyrran som ska bli min kompanjon...

Inga kommentarer: