tisdag 4 januari 2011

Update!

Renoveringen går sakta framåt. J. bygger på två badrum samtidigt. Det är svårt att få tid till renoveringen. Längtar så otroligt efter att få ordning. Överallt är det kaos...Jag längtar efter att rent och organiserat hem! Men om man bortser ifrån renoveringskaoset så är jag glad över att vi flyttade hit. Närheten till allt gör livet klart enklare. Och en fin bonus är att folk nu kommer och hälsar på ofta, å det tycker jag är mycket trevligt! Önskar dock att jag kunde bjuda på kaffe i ett lite trevligare kök.

S. är i en underbar ålder pussas och kramas och pratar mycket. Dessutom har hon sovit 11 timmar varje natt i flera veckor. I natt var hock dock vaken heeeela natten

Nu är jag och S. lediga i en vecka till innan det är dags att återgå till bästa jobbet!


Sigrid inspekterar pappas arbete...





Där Sigrid är, är det alltid fullt ös!

Inga kommentarer: