måndag 9 augusti 2010

Industri?

I mitt huvud så planerar jag nu ett kök helt i rostfritt alá industrikök.. Har ingen aning om vart man får tag på den här inredningen och vad den kan tänkas kosta...Men det är de små problemen...Det stora problemet är att sälja idén till han som ska sköter bygget!

Badrummet på bilden är ju drömmen...Badkaret har vi redan.. Jag önskar mig kök och badrum som kan städas genom att man spolar rent med en slang :) Effektiv städning, det är min grundtanke.





Är förövrigt mäkta trött på slöa mäklare... Tänk att man ska behöva ligga på som en igel för att få KÖPA hus...Är det inte det dom jobbar med...att sälja? Vill få klart det här IDAG!! Bara tanken på flytt och bo mitt i ett bygge igen gör det ännu svårare att sträcka på mina redan så ihopsjunkna axlar! Därför vill jag inte att det ska ta en evighet. Bättre att ta tjuren vid hornen så att vi kan få det lite lugnt igen.

Inga kommentarer: